Weer Terug in Holland - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kees Pronk - WaarBenJij.nu Weer Terug in Holland - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kees Pronk - WaarBenJij.nu

Weer Terug in Holland

Door: Kees Pronk

Blijf op de hoogte en volg Kees

07 September 2015 | Indonesië, Batavia

Hallo Allemaal

Dit is mijn laatste verhaal van mijn blog keesinjakarta.
Ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor alle reacties
die ik heb gehad tijdens mijn verblijf in Jakarta.
Ik vond het erg leuk om alle reacties te lezen en heb
ze ook diverse malen gelezen want dat doet je goed
als je zo een tijd weg bent.
Nu ik weer thuis ben en ziet wat er in de omgeving
veranderd is besef je dat een half jaar toch wel lang is
en dat vond ikzelf achteraf ook wel.

De laatste weken dat ik Jakarta zat heb ik nog bezoek
gehad van Maarten en Manon en Kim en dat was heel leuk
en bijzonder eigenlijk.
We hebben wat van oud Jakarta bekeken en we zijn naarr
het hoogst gelezen restaurant van Jakarta geweest en hebben
daar heerlijk gegeten op de 46 etage met een mooi uitzicht
en daarna nog even een borrel gedronken op de 49 hoog waar
we helemaal een prachtig uitzicht hadden en heel apart vonden.
De volgende dag zijn we naar de Botanische tuinen geweest in
Bogor waar het erg druk was dit vanwege het lange weekend
dat ze hadden. Dit omdat op 17 Aug. de Bevrijdingsdag is in
Indonesië.
De Maandag zijn Manon, Kim en Maarten een 3 daagse tour gaan
doen in de bergen bij Bogor waarna Kim terug kwam en Manon en Maarten hun vakantie reis voort zette door Oost Java.
Kim ging 4 dagen later richting Seoul en ik ging mijn laatste week
in op mijn werk.

Dit was toch nog wel een drukke week omdat ze bij GMF volop bezig
waren met de voorbereiding van de Hadj vluchten.
Hierdoor heb ik niet persoonlijk afscheid kunnen nemen van verschillende mensen waar ik regelmatig mee had te maken omdat deze mensen al in Arabië waren.
Ik heb op vrijdag nog een kleine afscheid speech gehad waar veel lovende woorden werden gezegd waar ikzelf versteld was maar wel erg
leuk vond om dat te horen.

De Zaterdag ben ik terug gevlogen en op Zondagochtend kwam ik
op tijd aan op Schiphol na een goede vlucht hier stond Magda
mij op te wachten met open armen.
Thuis aangekomen hing er een spandoek aan de schutting met welkom
thuis wat ik erg leuk vond.
Ik heb ondertussen alweer een hoop menen gesproken en gezien
maar ik moest even met mijn verhaaltje wachten op de foto's van Kim.
Nogmaals bedankt voor alle belangstelling en reacties van deze site
Groeten Kees

  • 07 September 2015 - 22:37

    Anja :

    Hey Kees,
    Je bent een mooie ervaring rijker......
    Maar 'oost west, thuis best' he?
    Groetjes, ook aan Magda, Arie en Anja

  • 08 September 2015 - 01:20

    Kim:

    Hooi Papaatje,

    Jaja, is dat halve jaar al zomaar weer voorbij!
    Maar, maar goed ook denk:) ik had het nier overleeft in die verschrikkelijke stad voor een half jaar.

    Erg mooie foto's haha!! Vooral die waarmee je dr met al die indootjes op staat zijn leuk. Moet je eigenlijk ook een boekje van maken ofzo:)
    alvast veel plezier met mam op vakantie! Ik ga want ik moet zo naar school.

    doeii xxxxx

  • 08 September 2015 - 13:53

    Marrie:

    Kees weer lekker terug in het vertrouwde Venhuizen. Zal best even vreemd zijn. We zien elkaar vast binnenkort. Groetjes Marrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 September 2015

Weer Terug in Holland

13 Augustus 2015

Laatste verhaal Jakarta

18 Juli 2015

Tidung en Bali

13 Juni 2015

Over de Helft

17 Mei 2015

Magda en Kim op bezoek in Jakarta
Kees

Actief sinds 10 Maart 2015
Verslag gelezen: 2316
Totaal aantal bezoekers 7602

Voorgaande reizen:

10 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: